17/04/2024

RCA.MD – Asigurările online înseamnă comoditate și economie de timp
 RCA.MD – Asigurările online înseamnă comoditate și economie de timp Marketing

Asigurările constituie o necesitate pentru mobilitatea și siguranța omului modern. RCA.MD, prima platformă de asigurări online din Republica Moldova, este un partener de încredere în consultanța, alegerea și achiziționarea unei polițe de asigurări. Fiind un broker responsabil de mai bine de 13 ani, cu un portofoliu de peste 20 mii de clienți anual, compania manifestă un interes sporit față de calitatea serviciilor.

Alexandru TOMA

 

Vrem ca oamenii să aleagă  corect

Experiența companiei a început în anul 2010, când fondatorii Alexandr și Elena Baiceva au avut viziunea creării unei platforme de asigurări online. Ideea s-a bazat pe dorința de a facilita alegerea produselor de asigurare. Era important ca doritorii de a cumpăra o poliță de asigurare să o poată face fără a bate la ușile tuturor companiilor de pe piață.

„Pentru noi conta faptul ca oamenii să aibă oportunitatea de a alege asigurarea potrivită. E simplu: trebuia de creat un loc unde persoana alege oferta cea mai convenabilă pentru el, comparând toate produsele existente. Să fie un loc care să economisească timpul. Astfel, a apărut RCA.MD”, menționează Alexandr.

RCA.MD colaborează cu toate companiile de asigurări din țară. Unul din atuurile RCA.MD constă în expertiza și consultanța pe care le oferă. De multe ori se întâmplă ca oamenii să confunde site-ul companiei cu o linie fierbinte în domeniul asigurărilor. Sigur că angajații companiei răspund tuturor și oferă o consultație gratuită în vederea soluționării întrebărilor parvenite. „Ne bucurăm când vedem atâta încredere din partea oamenilor. De fiecare dată depunem efort pentru a crește gradul de conștientizare al oamenilor și încercăm să le răspundem la întrebări”, a specificat Elena.

Un alt avantaj al platformei constă în faptul că oamenilor li se oferă o analiză detaliată a tuturor ofertelor. Oamenii sunt ghidați pentru a alege varianta potrivită în funcție de necesitatea lor, fără ca ei să depună acest efort, prin compararea contractelor sau a diferitelor condiții caracteristice fiecărui asigurător. Acest fapt este unul nobil, dar el impune un transfer de responsabilitate în ochii clienților.

„Onestitatea este ceea ce ne ghidează atunci când propunem o poliță clientului, deoarece pentru noi este cumva o responsabilitate dublă. Oamenii cumpără produsul de asigurare prin intermediul nostru, dar despăgubirile în caz de pagubă se fac de către asigurător. De aceea motivația noastră nu constă în faptul de a vinde cât mai mult, ci de a vedea oameni mulțumiți de alegerea lor și de investiția făcută”, a subliniat administratorul.

Totodată, plata poliței se face online, iar livrarea – imediată, pe email-ul clientului. La asigurările facultative, al căror preț nu este plafonat de lege, precum în cazul asigurărilor RCA și Cartea Verde, compania oferă și reduceri de preț. În plus, un instrument al companie îl constituie și platforma medasig.md, unde oamenii pot face asigurări de sănătate. Clienții sunt informați referitor la toate aspectele pe care trebuie să le cunoască și sunt anunțați de fiecare dată înainte ca polița să expire. Compania are și un sediu fizic amplasat în centrul capitalei.

Ceea ce face din RCA.MD un partener din domeniul asigurărilor ce merită a fi ales este comoditatea accesării în orice moment, din orice colț al lumii. Toți clienții au garanția unui răspuns non stop la orice întrebare. Probabil, acest lucru și face din RCA.MD unul dintre cei mai aleși brokeri de asigurări de către diaspora și cetățenii străini.

„Atunci când te apropii de vamă, iei telefonul, accesezi site-ul nostru și ai polița direct în telefon. Acest lucru ne face mulțumiți, pentru că oferim comoditate”, a subliniat Alexandr.

Educația în domeniul asigurărilor contează

Elena Baiceva menționează că este foarte important ca în societate să se înțeleagă și să se conștientizeze importanța asigurărilor drept mecanism mutual și social. „Ne dorim ca toți specialiștii din domeniul asigurărilor să pună un accent deosebit pe explicația mecanismului de asigurări. Clienții trebuie să știe cum să se comporte în cazul unui accident, cum se face o constatare, cum se rezolvă pe cale amiabilă un accident”, a specificat ea.

Alexandr vorbește și despre importanța conștientizării de către oameni că o poliță de asigurare nu este o plată de bani în zadar. „Asigurarea este acel ajutor care, în situațiile imprevizibile, ne oferă sprijinul necesar. Apropo, la noi este unul dintre cele mai mici prețuri din lume la asigurarea RCA, iar acest fapt trebuie să-l privim ca pe o oportunitate”, concluzionează specialistul.

Vizionari în continuare

Alexandr Baicev ne-a împărtășit viziunea lui despre cum trebuie să arate o piață de asigurări modernă.

„O piață eficientă înseamnă o piață liberă, este vorba despre multă onestitate și asumare de responsabilități. Actualmente, piața de asigurări din Republica Moldova crește anual cu 30-35%, ceea ce este un salt destul de bun. Companiile de asigurări trebuie să înțeleagă că ele sunt creatoare de produs, respectiv prin lucrul cu statistica, prin studii de piață, ele trebuie să valorifice cererea clienților în oferte viabile și de perspectivă. În mod normal, companiile de asigurare nu ar trebui să pună accent pe deschiderea a cât mai multe puncte de vânzare, ci pe calitatea serviciului. Brokerii sunt cei care vând asigurările și asta este o practică normală peste tot în lume. De asemenea, reasigurarea este acel umăr de încredere care poate rezolva multe probleme. Cel mai important moment însă este cooperarea cu reglementatorul de stat, în cazul nostru – cu BNM. Comunicarea productivă este succesul în orice activitate”, a menționat administratorul RCA.MD.

 Fondatorii companiei văd perspectiva unei dezvoltări firești într-un ecosistem online, o platformă și o aplicație folosită de majoritatea conducătorilor auto. „Mereu am investit în dezvoltare și acum avem o echipă de tehnicieni profesioniști, care asigură protecția datelor de pe site. Pe viitor, vedem platforma noastră ca pe un cabinet personal în asigurare. Vrem să oferim expertiza noastră la cât mai multă lume. Îți crește sufletul când vezi clienții satisfăcuți”, a conchis specialista.

Elena recomandă oamenilor să nu privească asigurările ca pe un șablon, ca pe o obligativitate, ci ca pe o oportunitate, iar Alexandr ne sfătuiește să nu ne sfiim să întrebăm tot ce ne interesează atunci când cumpărăm o poliță.

INSERT:

Alexandr BAICEV, CEO și cofondator RCA.MD

Ne dorim mai multă comunicare și cooperare între jucătorii pieței de asigurări, doar împreună putem crea o sinergie pentru liberalizarea pieței.

Elena BAICEVA, cofondatoare RCA.md

Domeniul asigurărilor nu trebuie privit doar ca o afacere, este vorba despre un element social foarte important.

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите CTRL+ENTER

Ați găsit o eroare în text?
Spuneți-ne!

Raportați o eroare

ВАМ ТАКЖЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Lasa un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate (*).

0 zile 16 ore

206

Publicitate în BC